شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) گفت: با وجود همه تهدیدات، رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه را در اوج صلابت و اقتدار، اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مسلم کماسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع)، امروز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، با اشاره به نماز جمعه رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری با توجه به آیه ۷۱ سوره مبارک توبه، همه مسلمانان را به وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان دعوت و سفارش کردند.

حجت‌الاسلام کماسی ادامه داد: نوع تفسیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از آیات، یک نگرش جدید و تازه در بین مفسرین قرآن می باشد.

وی افزود : با تاکید فرمانده معظم کل قوا نسبت به وحدت بین مسلمانان، در سایه تعامل و همدلی است که می توانیم دشمن مشترک همه مسلمین یعنی استکبار را شکست دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: برپایی نماز چند میلیونی مردم سرافراز ایران به امامت رهبر فرزانه انقلاب با حضور همه مسئولین و دست اندرکاران نظام در تمام سطوح، نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است که با هدایت و فرامین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدیریت و هدایت می شود.

حجت‌الاسلام کماسی تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه در دل خطرات و آتش فتنه در منطقه غرب آسیا و حمله موشکی سپاه قدرتمند جمهوری اسلامی ایران به عمق رژیم منحوس و کودک صهیونیستی، بسیاری از معادلات منطقه را تغییر و آینده غرب آسیا را طور دیگری رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha